Im sorry for everything .

Assalamualaikum ,


Dear love .
Thanks for what you have done for me .
Selama ni kita tak perasan apa yg ibubapa kita lakukan untok kita . Mungkin kita tak nampak atau tak perasan pengorbanan mereka selama ini . But , we have to admit . Byk yg mereka dah lakukan untok kita .
Dear mama ,
i love you so much , MOM !
Mama jaga saya dari saya kecil sehingga sekarang . Walaupun saya banyak buat salah tp mama tetap bersabar . Saya ingat lagi . masa saya sakit mama yg jaga saya , temankan say . belikan saya ubat , masakkan makanan untok saya . Mama sentiasa ada untok saya tak kira bila pun .

Dear ayah ,
i have to admit , i really love you .
Ayah , saya minta maaf banyak-2 . Saya selalu susahkan ayah kn ? Dari dulu lagi , sekarang pon sama . Saya sentiasa bg masalah dekat ayah . Tapi ayah tetap tabah menghadapi segala nya . Ayah , ayah ada banyak masalah tapi ayah tetap mengutamakan anak-2 ayah dulu . Ayah sanggop bersusah payah untok anak-2 ayah . Ayah , sanggop pergi jauh-2 untok tolong saya . Macam-2 yg ayah buat untok saya . Saya rasa bersalah sangat dgn ayah . Kenapa lah saya sentiasa susahkan ayah .

Dear love -
AYAH = Rusni Abd Rani
MAMA = Ummi Kalsum Zainal Abidin 
i promise you , I will fix everything. Things happen because of me . I dont want to trouble you anymore . Im gonna do my best . I will always do my best for both of you .
Thanks for everything . Im proud to be your daughter .

#PS , ILOVEYOU .








thankies pnjamkan mata anda untuk mmbaca blog saia..=)