Kenapa , kenapa , dan kenapa ?

Harini sedih sgt , sebab ape sedih ? ntahh , itu je jawapan yg aku bule jawab . Aku sendiri tak tahu asal aku sedih sgt , takan pasal dia da ade GF baru aku nk sedih kodd ? MUSTAHIL larhh wehh !

*******************************************************

Tetiba saja rase kehilangan sangat-sangt , kehilangan ape ? NTAHH , tolong jangan tanye . Sebab aku da cukup serabot dok fikir masalah sendiri .Ya ALLAH , berilah aku kekuatan . TanpaMu aku bukan sesiapa :(

********************************************************
Sampai sekarang aku BLURR , baru harini aku dapat jawapan nyaa . Menyesalkah aku kehilangan dia ? Hmm , Tidak sama sekali . He deserve a better GIRL than i am . That girl sesuai dengan kau , sesuai sangat . Sebab dia baik , dia  respect kau , dia sayangg kau and dia dengar cakap kau . Dia tak macam aku , suka melawan . Tahu ta kenapa kita suka bergadohh ? Sebab kita punya EGO dua-dua tinggi sangat , dua-dua tanak kalah . Asyik nak menang je kan ? so , padan larhh muka kita . Heyy youu , keputusan kita untuk bersamaadalah keputusan yang salah ! Tengok pe sudaa jadi ? sebab ini larhh , aku tanak terima kau dulu ! sebab aku takod jadi camnihh . Tp pe nak buat ? Suda jadi past tense larhh wehh .  Redha jeaa , jujur cakap . Aku memang sayang kau , sayang sangat ! Tapi , sayang aku kart kau hanya sayang seorang adek dekat abang dia . Tak lebih pon ! Aku menyesal terima kau dulu , kalau lahh aku ta terima kau dulu comfirm kita takan jadi camnih kan ?  Tade larhh kau nak anggap aku MUSUH no . 1 kau ? kan kan kan ? Aku sedih sangat , sedih sangat !   aku cuba cari kekuatan untuk berhadapan dengan kau , tapi aku ta boleh ! Aku gagal kawal perasaan sedih aku depan kau , aku gagahkan juga untuk senyum depan orang lain , dan nafikan aku ta heran larhh wehh ! sedangkan dalam hati aku sering kali terkenangkan kau , terkenangkan kenangan kita dahulu ! kart kem tuh , aku rasa nak nanges sangat ! Lagi-lagi , kau anggap aku ta wujud depan kau ! aku tabahkan hati , sebab aku tahu HATI KAU KERAS SANGAT ! Ego kau tetap tinggi ! tape larh wehh , aku sedar siapa aku kart mata kau sekarang ,

********************************************************

Terima kash banyak-banyak , sebab pernah hadir dalam hidop aku
&
aku minta maaf sangat sebab da kecewakan kau

People make mistaken so do i :(

thankies pnjamkan mata anda untuk mmbaca blog saia..=)