All alone :(

Dlu kaw pnh hadir dlm hidopku . kaw isi k'kosongn dlm driku dgn telatah mu . kaw sering membuat aku gembira dgn gelagat mu yg menyenangkn ak , kaw sering bertekak ngn aku ( gdo gurau2 yaww ) , stiap kali aku sdeyh kaw dtg dan amek brt tntg driku . kaw tnye knpe , kaw luangkn mase , kaw ta pna jemu mendgr cerita ku . kaw pna jnji takn biarkn ak sowg2 , tiade rahsia d'antre kte . walaupun kte ta pna BERCINTA tp kaw adlh org yg plg istimewa dlm hidopku . sampai ble2 . Tp itu semua tinggal kenangan . kini kaw mulai jaoh dr driku . ak sendiri tdk tw knpe ? pe slh aku ? adakah kaw sudah bosan dgn dri ku ? atau kaw sudaa berpunye ? Aku cuma b'hrp kaw dpt kmbali kpd ku , kembali seperti sedia kala . aku tidak minx kaw b'sameku . aku cuma b'hrp kaw dpt hadir dlm hidopku kembali ,dan menemani ak seperti dlu kala . Sjjur nye , aku sggh merindui drimu sygs . Adakah kaw merindui dri ku seperti aku merindui drimu ? .
thankies pnjamkan mata anda untuk mmbaca blog saia..=)